Menu

Zdrav obrok na delovnem mestu

Pri pripravi prigrizkov in obrokov na delovnem mestu bodite ustvarjalni.

Home » Užitek » Zdrav obrok na delovnem mestu - 02.2018

Sendviči vas sicer nasitijo, a dolgoročno niso zdravi. Danes imate na voljo široko izbiro zdravih malic, tak primer so tudi že pripravljene jedi, ki vsebujejo sestavine iz biološke pridelave.

Če ne želite, ali zaradi narave dela ne morete vsak dan na toplo malico oz. kosilo v menzo, je lahko priprava zdravega obroka na delovnem mestu pravi izziv. Kosilo v službi mora biti pripravljeno hitro, biti mora okusno in vas mora nasititi. Danes imate na voljo široko izbiro že pripravljenih jedi z bio sestavinami, ki jih brez slabe vesti lahko jeste tudi na delovnem mestu.

Te jedi lahko še izboljšate, če jim dodate nekaj svežih sestavin. Bodite kreativni, tako bodo vaši obroki raznovrstni in uravnoteženi.

Bio kremna grahova juha s koruzo in kokosom in bio polnozrnat ržen kruh

Privoščite si polnovreden obrok. Veganska kremna juha z grahom, koruzo in kokosovim mlekom je iz bio sestavin in pripravljena oz. pogreta v le nekaj minutah. Posebno okusna je v kombinaciji s popečenim polnozrnatim rženim kruhom, ki je bogat s prehranskimi vlakninami in vas nasiti.

Bio rižota s šampinjoni in zelenjavo in solata z bio belim vinskim kisom

Hitro pripravljeno kosilo. Bio rižota s šampinjoni in zelenjavo je odlična popestritev vašega običajnega jedilnika v službi. Parmezan in česen poskrbita za aromatičen okus rižote. Že pripravljeno bio rižoto samo pogrejte in pojejte. Zraven si lahko privoščite še sveže pripravljeno zeleno solato z bio belim vinskim kisom (it. Condimento Bianco), ki je kombinacija belega vina in zgoščenega belega grozdnega mošta.

Bio torteloni in bio omaka pesto s posušenim paradižnikom

Okusne tortelone, polnjene z dimljenim tofujem, kuhajte slabih 15 minut, dodajte jim vegansko bio omako pesto s posušenimi paradižniki, in okusen, zdrav obrok je pripravljen.

Bio omaka s curryjem in bio indijski oreščki

Pripravite eksotičen obrok. Paradižnik, paprika, čili in kokos so poglavitne sestavine indijskega curryja. Omako s curryjem lahko jeste z rižem ali kuhano zelenjavo.

Nasvet: Indijske oreščke nasekljajte na majhne koščke in jih dodajte curry omaki, z nekaj oreščki pa pripravljeno jed še okrasite. Konec koncev jemo tudi z očmi.

 

 

 

Vse omenjene izdelke in jedi najdete na dm-ovih prodajnih policah, pod znamko dmBio.

Še več izdelkov za okusno in zdravo malico oz. kosilo na delovnem mestu najdete TUKAJ.

Gor
OKMehr Information