Res je, ni treba sodelovati pri vsakem trendu. Toda postenje je dobro za nas, podobno kot to, da se izogibamo prehranjevanju zaradi stresa. Prav zato ne spreglejte številnih pozitivnih učinkov intervalnega posta 16/8. Ta metoda kratkotrajnega posta naj bi poskrbela za bolj zdravo telo, srečnejšo dušo ter bolj pozoren in živahen um. Z le eno spremembo življenjskega kroga lahko tako pozitivno učinkujete na svoje telo in dušo.

Intervalni post 16/8: Kako začeti?

Izberite metodo intervalnega posta, ki vam najbolj ustreza

V redakciji revije ACTIVE BEAUTY smo preizkusili najrazličnejše metode postenja, nesporni zmagovalec pa je postal intervalni post 16/8. To pomeni, da se 16 ur v dnevu postite, medtem ko se preostalih 8 ur lahko prehranjujete.

To preprosto pomeni, da se odpoveste zajtrku ali pa večerji. Za najbolj praktičen čas, ko se lahko prehranjujete, se je izkazalo obdobje med 12. in 20. uro – tako da se lahko tudi brez zadržkov po službi srečate s prijatelji ali sodelavci.

Če se vam uspe postiti še dlje časa, boste morda kos tudi drugim različicam intervalnega postenja. Na primer metoda 10in2: prvi dan lahko jeste, kolikor vam srce poželi, drugi dan pa ne smete zaužiti (skoraj) nič drugega kot tekočino. Pri metodi 5/2 post traja 2 dneva, nato pa se lahko pet dni prehranjujete normalno.
 

Poiščite si partnerja za intervalni post
Enako kot za športne aktivnosti velja tudi za intervalni post: v dvoje je lažje. Če se odločite za intervalni post, pri katerem boste preskočili zajtrk, naj se vam v tem pridruži sodelavec ali sodelavka v pisarni in skupaj vam bo lažje premostiti jutranjo lakoto.
 

Lahko se celo skupaj nasmejite sinhronemu kruljenju želodca (pravzaprav gre za želeno samoočiščenje naših prebavil). Skupinski post bo tako že v jutranjih urah poskrbel za večjo ustvarjalnost, v času kosila pa bo tudi hrana v menzi božanskega okusa.