Uporaba konoplje v kozmetične namene, denimo v obliki konopljinega olja, je trenutno zelo priljubljena. Vedno pomembnejšo vlogo pa ima tudi v prehrani: konopljina semena (ali konopljini oreščki) so v prodaji prosto dostopna. Vsebujejo veliko maščob, beljakovin, vitaminov ter vlaknin in mineralov. Alergiki jih lahko brezskrbno uživajo, saj ne vsebujejo niti glutena niti laktoze. Še posebej priljubljena so pri veganih in vegetarijancih. 


Konopljina semena lahko dodate skoraj vsem jedem: na primer solati, muesliju, pecivu ali jogurtu. Na voljo so tako oluščena kot neoluščena konopljina semena, izbira pa je odvisna od vašega osebnega okusa in življenjskega sloga: neoluščena konopljina semena imajo še posebej izrazit okus po oreščkih in vsebujejo več vlaknin kot oluščena. Če se aktivno ukvarjate s športom, so za vas primernejša oluščena semena, saj imajo več beljakovin in maščob. 


Mimogrede, naj vas pomirimo, da zaradi uživanja konopljinih semen ne boste »zadeti«. Običajno ne vsebujejo kanabinoida THC, saj gre za plodove moške rastline konoplje, ti pa po naravi ne vsebujejo psihoaktivnega (tj. opojnega) THC. Strokovnjaki kljub temu opozarjajo, da lahko v določenih okoliščinah semena med žetvijo pridejo v stik z deli rastline, ki vsebujejo THC. Če se želite popolnoma prepričati o varni uporabi, je najbolje, da o tveganju povprašate proizvajalca. Zlasti otrokom, nosečnicam in osebam, ki uživajo večje količine konopljinih semen, bi lahko to povzročilo zdravstvene težave, trdi nemški center za varstvo potrošnikov. 

5 razlogov za uživanje konopljinih semen