Active Beauty
 5 razlogov, zakaj so konopljina semena odlična v mueslijih

Beljakovinska bomba

5 razlogov, zakaj so konopljina semena odlična v mueslijih

Spoznajte konopljina semena, ki so bogata s hranili in vitalnimi snovmi. Energijske bombice z oreškastim okusom uravnotežijo vsakdanjo prehrano. Kaj vsebuje to vsestransko superživilo? 

Konopljina semena so plodovi konoplje. Ker spadajo med oreške, imajo konopljina semena rahlo oreškast okus. Vsebujejo veliko maščobe, vitaminov, beljakovin, vlaknin in mineralov. Ne vsebujejo  glutena ali laktoze, zato jih lahko brez skrbi uživajo tudi alergiki. 

S stiskanjem konopljinih semen dobimo konopljino olje. V tej obliki konopljina semena osvajajo kozmetično industrijo in so »multipraktik« na področju nege obraza in telesa. 

Olupljena konopljina semena lahko dodate skoraj vsaki jedi. Obogatijo solate, smutije, kosmiče in mueslije.

V vednost: Semena ne povzročajo omamljenosti. Zaradi selektivne vzgoje rastline, iz katerih pridobivamo konopljino olje, vsebujejo le še zanemarljivo vrednost psihoaktivne učinkovine tetrahidrokanabinol (THC). 

Pet razlogov, zakaj obožujemo konopljina semena

Beljakovinske bombice

Konopljina semena imajo v povprečju kar 25-% delež beljakovin in so zato zakladnica beljakovin. Čudežna semena vsebujejo vseh osem esencialnih aminokislin, ki so gradniki beljakovin. Teh telo ne more proizvajati samo, zato jih mora dobiti s prehrano. Konopljina semena so še posebej koristna za vegetarijance in vegane. 


Bolj hranljiva od lososa

Semena vsebujejo ogromno beljakovin, poleg tega pa še za telo blagodejne maščobe: enkrat in večkrat nenasičene maščobne kisline, kot so denimo omega-3-maščobne kisline. Zato so konopljina semena odlična za vse, ki ne uživajo lososa, skuše ali tunine.


Hranljivi oreški

Konopljina semena so svet osvojila zaradi velike energijske in hranilne gostote. Vsebujejo pomembne minerale, kot so magnezij, kalcij in železo. Gre torej za živilo, ki lahko pomaga pri ohranjanju zdravja.


Črevesje v ravnovesje: vir vlaknin

Konopljina semena so bogata z vlakninami. To vam lahko pomaga pri hujšanju. Vlaknine skrbijo za to, da se namnožijo dobre bakterije, ki pospešujejo prebavo. Poleg tega uravnavajo raven krvnega sladkorja in holesterola. 


Lajšanje simptomov PMS

Le katera ga ne pozna: razvpiti PMS oz. predmenstrualni sindrom. Ženske v rodni dobi v tem času lahko pestijo tegobe, kot so napete in boleče prsi, zastajanje vode, utrujenost ali depresija. Stroka meni, da te simptome povzroča hormon prolaktin. 
 
Konopljina semena vsebujejo trikrat nenasičeno omega-6-maščobno kislino GLA (gama-linolenska kislina), ki zavira vnetja v telesu in pomaga pri tvorbi telesu lastne učinkovine prostaglandin E1. Slednja lajša simptome, ki jih povzroča hormon prolaktin, tako da predmenstrualne tegobe postanejo znosnejše.